Aj aj aj....

Vaknade med en fruktansvärd ryggvärk kan knappt andas, blir mkt intressant och se hur det ska gå att jobba eller det går ju men det komplicerar dock det hela.
Men man får hoppas att det släpper under dagen.
Nu sitter jag och väntar på mitt kaffe, har fått sovmorgon i dag men känner mig inte speciellt utvilad ändå!

Jag tror att Filippa har feber hon är lite varm och rödblossig om kinderna och smått gnällig.
Trist om det skulle vara så, vi måste köpa nya batterier till tempen de tog slut i dag då jag skulle tempa Filippa.

Vilket härligt väder det var i går man hann tro att den kvava luften skulle vara borta till i dag men ack vad fel man kunde ha. Det är lika kvavt i dag men inte lika varmt i alla fall.

Snart börjar skolorna om och det är nog lite spännande för oss alla, då blir det att ramla ned i rutinerna på riktigt.
Det har vart en lättstart sen jag började om att jobba och det har vart skönt.
Tänk att hösten redan är här, tiden går för fort. Milla är glad för nu äntligen fyller hon snart år och som hon längtar.
I dag gör nog Jens klart i källaren det har inte blitt av i denna värme! Men nu är det gråare och kanske är det de absolut sista dagarna av sommaren 2009 som visar sig.
Nu ska jag skörda jordgubbar på "fejsen" och sen ....vet jag inte.
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0